henibeni

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

sov så coolt

Av Hanna Brodén - 28 november 2010 22:33


Vilken otroligt varierad dag det har vart.

-     Pluggat till hkk provet imorgon

-     Vart ute med morbror+ hans flickvän, Zorro och Linus i snön och lekt.

-     Möte med dansskolans ungdomspanel, kom fram till en massa nyttiga och bra  grejor.  

-     Discoträning, dansa upp gick faint!

-     TV men söta ursäkta, coola lillebror som drömde mardröm. Pirater, Monster, skattkistor och han "dödde" nästan, stackar'n!  

-     Dusch

-     Bed next


Good night sleep tight and blablabla SOV SÅ GÖTT!


Förresten! Imorgon börjar mitt godisförbud. Undra hur detta ska gå! :s  


 

Jag och Broder i sommras

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Brodén - 6 december 2010 19:31

OBSIDOPSI   BYTT BLOGG:   www.etthanna.devote.se

Av Hanna Brodén - 5 december 2010 20:23

  Gosh. Som i lördags har denna dagen bestått av kemi, kemi och kemi    Idag var det möte om    med    fick en massa information om kommande termin som i nuläge ser ut att bli toppen! Sista disco träningen idag för denna hösten, var otroligt s...

Av Hanna Brodén - 4 december 2010 17:30

  Nu stänger jag ihop böckerna för dagen. Har en hel del kvar som måste göras, men efter 6 h är man rätt trött på kemi. Mor&Far har åkt iväg på julefirande vilket betyder att jag är barnvakt fram till natten. Det innebär bla. fixa kvällsmat, kolla...

Av Hanna Brodén - 4 december 2010 11:31

Dagen har börjat super. Efter en varm dusch och mycket gó frukost är jag på topp. Saknas bara hård dans träning... Idag på min planering står det: HEMTENTA I KEMI Låter kanske inte så himla roligt och det kan jag hålla med om. Det är ju inte helle...

Av Hanna Brodén - 3 december 2010 23:13

  Skit Idol. Nu ska jag sörja, BUUUU       MUSIK GOTT FOLK Kram ...

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards