henibeni

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Hanna Brodén - 26 november 2010 18:23


Tjeeena. Blir inget Adept för mig ikväll... Jag gillar inte musiken överhuvudtaget men det var väl mer för att träffa folk, antar jag. Istället ska jag på hockey men Amanda, hoppas det blir som förra gången. Dock har jag väldigt mycket kunskap om denna sport till ikväll (sitter nämligen och läser på nätet) så jag kommer förhoppningsvis kunna allt sen!

Just nu bläddrar jag igenom en massa "talang" videos från olika länder, det är helt otroligt vad folk är duktiga!



HELT GRYM DANSARE!

Kram

Av Hanna Brodén - 26 november 2010 07:18

Jag är dunderpigg! ska snart ge mig iväg till kyrkan. Det är något adventsfirande blablabla skolan blablabla FIKA SEN. Det längtar jag nog mest till, hah.

Min mage kurrar sönder så jag tänker nu slänga i mig massor utav frukost!

Eat som breakfast annars är du hungrig mest!

ä´ tusan det gick inte...



Pfft! Min rim är mycket bättre?

Kram

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards