henibeni

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Hanna Brodén - 6 november 2010 12:29

Känner att jag pluggar hela tiden även fast det är lov. Tyvärr så blir det min sysselsättning även idag. Måste kunna hela matten+SO:n innan veckans slut. Jag ska ärligt talat överklaga till kommunstyrelsen, Sveriges riksdagsförbund   PROTESTERA!   (Lite överdrivet kanske, men det hade vart kul.) Vi elever har ett liv utanför skolan och den tiden ska inte behöva gå till läxor och skolarbete. Det är därför skolan finns, så att man ska kunna lära sig allt i skolan och sen när man kommer hem kunna ta det lugnt och ha lite fritid (har ni hört talas om det?) Vara med kompisar, hobbys , . De som vill ha en bra utbildning blir oftast utanför eftersom att de tappar den sociala förmågan och den biten behövs också i arbetslivet...


Slutpratat om det. Nu ska jag spendera resten av dagen sittandes alldeles själv (eller inte själv. Jag har ju mina kära böcker) och försöka lära mig något  av de 149342 saker vi fick i läxa över lovet.


Gå ut och gör något kul i det härliga vädret!  


Kram

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards