henibeni

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Hanna Brodén - 17 november 2010 22:15

Jag mår verkligen bra idag! På senaste tiden har jag blivit mer, glad. Och det är så underbart! Hur har du haft det på det senaste? :)

Rolig, jobbig och krävande träning men Sofia idag. Gjorde klart 2 eller 3 danser  tror jag, så det är ju ett +!  Nästa gång ska kläderna med och jag har inte ens börjat leta fram allting än. Hmm, nog bäst att jag börjar idag... annars får jag förmodligen gå naken   . Haha, neinnein!

Kvällsmat med syster och deutsch hausaufgaben väntar!


Förresten min andra syster (jag har 3 systrar och 2 björnbröder   ) Klara tog av gipset idag   , hon opererade höfterna för sisådär 7 v. ganska precis och idag äntligen så blev det upp sågat! Saknar dig&mamma!  


tjeckt


Kram


Av Hanna Brodén - 17 november 2010 16:49


 

Fick reda på matten idag, 39/40 + att jag gjorde fysikprovet idag. Ett ord jag inte kunde så skulle jag förklara det för henne.

-Sånna små partiklar, duvet!

-Ajja! Men det blir nog bra ändå ska du se.

Jag lämnar in provet, går ut ur klassrummet kollar anteckningarna, gissa vad ordet var?

PARTIKLAR!   Vilket klöver   jag är alltså. Haha. Inget att göra åt nu det får gå som det går. Nu väntar tyska&matte läxa, YIPPIEKAJEJ.

Ikväll är det dans som vanligt ännu mera YIPPI! Hoppas att vi lägger på mycket på danserna ikväll och får kämpa riktigt ordentligt! Längtar verkligen till danshowen nu, kommer blir så kul! Utan brytna fötter  (<-- oj stackare!) denna gången, tack.


Vår otroligt söta hund, Zorro


Kram

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards