henibeni

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Hanna Brodén - 1 november 2010 13:43

Fyjäklar va gött det var att springa idag! Vi sprang ca. 5 km + en massa intervaller i backar mm. Det känns och märks verkligen att man har fått ut av de här roliga måndagsträningarna. Hoppas att det kommer fler sådana här extra gånger för det är helt underbart!

Nu ska jag slänga mig in i duschen sen ska jag och syster Julia hitta på något tror jag.

MILKSHAKE HERE WE COME!

Recepept         (á 2 pers.)

*4 ballerinor

*vanilj yoghurt (helst, går bra men annan också)

*mjölk

*Glass (såklart!!)

*Vispa, blanda, rör ihop, shake, skaka, hoppa, mixa, vibrera, studsa och VOLÁ!

Simpelt va? Men SÅ baota gött!


Kram

Av Hanna Brodén - 1 november 2010 08:52

Tränade hela 3.5 h igår stenhårt men ur behövligt! Nu har jag världens träningsverk i nacken och kan knappt gå, men det är bara en baggis!

12 blir det ut och springa i Säffle men alla elitsatsningstjejor och jag längtar INTE dit. Under tiden vill man bara dö, efter är det riktigt gött faktiskt. Det lönar ju sig tillslut bara man inte ger upp. Våran tränare Sofie är jätte duktig och det är verkligen dyng kul att hon själv är med och gör det vi gör, peppar och bara kör på, man kämpar mer då. TACK! 


ojamoj!

Kram


Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards