henibeni

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Hanna Brodén - 7 november 2010 21:27

 

Vad tror du att jag har gjort idag... Det där var ett konstaterande, ett obesvarat konstaterande som är och lär förbli obesvarat. Gú så rolig den här veckan har varit! Spännande och fartfylld! Känner att jag är extremt sarkastisk nu.

Det är lovet (?) var inget lov direkt. För min del var det skola, på distans 2.5 km ifrån. Bra Hanna, bra!

HEPPHEPP let's do something fun... Vad finns det att göra en söndags kväll när man är "hündemüde"... Kolla svampbob? "EHEHEHHEH" NeinNein slut för längesen. Dansa? BINGO!   Mmm tuggummi automat

Jag vet inte vad jag bubblar om nu riktigt vad jag vill säga är.... Nej jag vet faktiskt inte vad jag vill ha sagt. Ska flumma vidare till soffan, bosätta mig där förevigt, tejpa för munnen, knappa in något värdelöst program och bara vara. Mina hjärna sprängs om jag får in mer nyttig information, einstein.  


Hur har din veckan vart?  


Funderar på att börja videoblogga, fast jag är inte typen som pratar med okända människor direkt, "Mamma har sagt att jag inte får prata med främm.." Men egentligen, jag sitter ju bara och pratar med datorn.... shhh!!


Kram

Av Hanna Brodén - 7 november 2010 08:49

 

http://sv-se.facebook.com/video/video.php?v=127948577260225

oshit...

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards