henibeni

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Hanna Brodén - 10 november 2010 17:06

Varför sitter jag i en brudklänning med en mörkgrön korsett över? Är provdocka   för Julias danskläder...hon fick gå hem från skolan idag så just nu ligger hon halvdö uppe i sängen och smockar i sig halstabletter   . BLI FRISK! Måste kolla igenom matten innan danserna ikväll så att jag i alla fall är lite förberedd inför provet imorgon.

Jag ska lära ut lite av den moderna dansen vi fick lära oss av Alex förra Onsdagen på en av träningarna ikväll, spännande!


Geometri... Vad är det?    


  Hhaha

Kram


Av Hanna Brodén - 10 november 2010 07:29

 

Buhu. Måste kanske gå till skolan idag... Satans snö! Efter skolan blir det raka vägen ner till stan för att kolla uppvisningskläder till syster. Dom har en dans till låten -->


Kläderna ska vara typ gammalt 1700-tal så vi har vart i full gång och letat och letat för det finns ju "ingenting" i hennes garderob som man kan mockla ihop. Förhoppningsvis så finns det något på Röda korset eller nått. Det löser sig.

Dans från halv 7 till halv 10 gött som bara den! Hoppas Sofia är där idag, det är roligast då tycker jag.


Syskonen skriker, MAAAT!


Kram

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards