henibeni

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Hanna Brodén - 9 november 2010 15:44

 

Aldrig, aldrig i mitt liv. Jag tänker aldrig mer köra väspa när det är snöhalka ute alltså. Fyjäklar va jag var rädd. Gott skratt för dom som såg mig i alla fall, uppskjutna axlar, framåtlutat och körde i 15, haha. Det gick som tur var bra men jag träffade den förbannade isfläcken 2 gånger och andra gången, precis innaför min garageuppfart (såklart) så trilla jag nästan omkull. Jag trodde ärligt talat att min hjärta skulle hoppa ur lé, det slog fortare än vad mopeden körde, det kan jag tala om!

Förutom denna lilla incidens så har dagen vart hur seg som helst verkligen, trodde aldrig att den skulle ta slut. Imorse fick jag förresten reda på en underbart rolig   nyhet, som jag tyvärr inte kan dela med mig utav.....än! ;)

1800 åker jag och fader iväg till skolan (i en fyrhjulig bil,puh) igen för vi ska nämligen delta i mattekursensom de håller i på kristineberg, Funfun!


Ha det så bra så länge och för gud skull, gå för fan  


 

Bild från Tyskland förra året, saknar allting!


Kram

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards