henibeni

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Hanna Brodén - 10 oktober 2010 21:46

God Kväll!

Helbra dag idag måste jag säga! Träningen gick primaballerina dock är jag lite skepptisk mot Sofias sk. "present" som alla dansare som tränade idag ska få imorgon... Hmm? Jag antar att det är.... träningsvärk? träningsvärk? eller kanske träningsvärk?!

Svårt där! 


Sitter och försöker få ihop min NO uppsats till imorgon. Den handlar om stress&vila+ att i Fredags innan vi åkte till Säffle och sprang så fixade jag och syster ihop en liten film på 6 min. om sympatiska&parasympatiska nervsystemet, drömmar mm. Hoppas att det blir bra!


Sov sött


Kram

Av Hanna Brodén - 10 oktober 2010 08:50

MorsningKorsning!


Tänk att när man väl har sovmorgon så vaknar man ändå runt 8-tiden?

Idag blir det plugg igen samt dans på eftermiddagen, göttmos!


Vem är jag?

Jag är en tjej som verkligen älskar att dansa! Jag dansar på dansskolan DCSW danscenter Sofia Westlund --> www.danscenter.com (oj vad mycket dans jag kunde få in i en mening! haha ;))

Iaf, jag tränar bla. jazz,show,balett och disco som jag även tävlar i. Detta har jag gjort sedan jag var ca. 3 år. Jag ska inte sitta här och babbla om mitt. Ni kommer förmodligen att få se/höra hur det går på tävlingar, bilder mm. om ni vill förstås!                  

Vem är du?



 


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Hanna och går i 9onde klass i en läx-fylld skola. Jag älskar att kunna uttrycka mig igenom dansen, det är min passion. Vad är din?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards